Data/Czas
Date(s) - 31/03/2019
11:00 - 11:50
Lokalizacja
Sala 105a
Kategorie
Zgodnie z nową podstawą programową w klasach IV-VIII uczniowie powinni poznać kilkanaście algorytmów, a w starszych – również je zaprogramować. Uczestnicy warsztatów wezmą udział w lekcji algorytmiki prowadzonej przez Autorkę. Do zademonstrowania i praktycznego wykonania algorytmów wykorzystamy przygotowane pomoce dydaktyczne. Zaczniemy od klasy VI, w której spróbujemy znaleźć element w zbiorze nieuporządkowanym. W klasie VIII uporządkujemy elementy metodą przez zliczanie, wyszukamy element metodą przez połowienie, zbadamy podzielność liczb i wyodrębnimy cyfry danej liczby. Celem zajęć jest nie tylko omówienie algorytmów z nowej podstawy programowej, ale przede wszystkim pokazanie, jak praktyczne zajęcia (często w formie zabawy) aktywizują wszystkich uczniów i sprzyjają przyswojeniu przez nich nawet trudniejszych treści. Na koniec zajęć sprawdzimy realizację wybranych algorytmów w wizualnych środowiskach programowania (Scratch, Baltie) i językach wysokiego poziomu (Python, C++).
Na zakończenie przewidziana jest niespodzianka z nagrodami.
Zainteresowany tym warsztatem? Zgłoś się!
1. Jeśli nie jesteś zalogowany, zrób to
Tylko zalogowani uczestnicy konferencji mają możliwość rezerwacji warsztatów.
2. Wypełnij formularz zgłoszeniowy i wyślij zgłoszenie
Podaj swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu (na wszelki wypadek). Jeśli masz jakieś dodatkowe uwagi, wpisz je w okienku „wiadomość dla organizatora”.
3. Odbierz wiadomość e-mail od organizatora
Na Twoją skrzynkę e-mail prześlemy wiadomość z informacją o przyjęciu („rezerwacja w trakcie”) i potwierdzeniu zgłoszenia („rezerwacja potwierdzona”).
4. Korzystaj z menu uczestnika konferencji
Spójrz na dół naszej witryny www. Znajdziesz tu menu z linkami do przydatnych informacji. Jeśli jesteś zalogowany, w każdej chwili możesz sprawdzić, na jaki warsztat już się zapisałeś („Moje rezerwacje”), sprawdzisz też w jakich salach odbywają się warsztaty.
Rezerwacje
Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.