Karolina Antkowiak
Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Zielonej Górze na wydziale matematyki. Od 2000 roku na stałe związana z Zespołem Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Pogorzeli jako nauczyciel matematyki, fizyki oraz przedmiotów zawodowych w technikum o profilu informatycznym. Autorka artykułów opublikowanych na łamach takich magazynów jak TIK w Edukacji oraz Dyrektor Szkoły, testerka sprzętu i oprogramowania. Uczestniczka jak i prowadząca warsztaty w projektach oraz na konferencjach na terenie całego kraju. Występowała na najważniejszych konferencjach dla nauczycieli i dyrektorów w całej Polsce m.in.: Kongres TIK w Edukacji, Ogólnopolskie Zloty Innowacyjnych nauczycieli i Dyrektorów, Lepsza Edukacja, Majowe Mrozy w Warszawie. Od września 2017 roku posiadająca tytuł Microsoft Innovative Educator Ekspert nadawany przez firmę Microsoft najbardziej innowacyjnym nauczycielom na świecie. W marcu 2018 roku na zaproszenie Microsoft brała udział w międzynarodowej konferencji E2 Education Exchange w Singapurze. Trenerka i edukatorka, pasjonatka nowych technologii i programowania. Członkini grupy SuperBelfrzy RP. Autorka fanpage i blogu PANI Informatyk. Jej największym zainteresowaniem i hobby jest druk 3D, którym zajmuje się od 2013 roku. Szkoli młodzież i dorosłych omawiając tajniki zarówno sprzętu oraz druku 3D, jak i projektowania modeli przestrzennych. Współpracuje z firmą P.P.PAXER G. Papych z Ostrowa Wlkp.
Joanna Apanasewicz
nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej w Szkole Podstawowej w Chrząstawie Wielkiej. Jest autorką wielu scenariuszy lekcji z wykorzystaniem TIK, materiałów edukacyjnych i publikacji w zakresie wprowadzania nowych technologii do edukacji, ale także z obszaru kreatywnych i aktywizujących metod nauczania. Trenerka, mentorka i ekspertka edukacyjna w Stowarzyszeniu Cyfrowy Dialog (wcześniej Stowarzyszenie Mistrzowie Kodowania), w projekcie Zaprogramuj Przyszłość (lider projektu: Fundacja Orange), członkini grupy Superbelfrzy RP, blogerka, prelegentka na wielu konferencjach ogólnopolskich i międzynarodowych.
Bartłomiej Bojarski
Doświadczony inżynier mający szeroką wiedzę z zakresu projektowania i budowy środowisk IT dla przedsiębiorstw, łączący w swojej pracy elementy wiedzy na styku biznesu i rozwiązań zaawansowanych. Na co dzień prowadzi dział zajmujący się wsparciem inżynieryjnym i zarządzaniem projektami w zakresie zawansowanych technologii informatycznych, opracowuje i projektuje infrastruktury wirtualizacji oraz chmur prywatnych i hybrydowych. Prowadzi szkolenia, webinaria i warsztaty techniczne skoncentrowane na nowych technologiach i ich implementacji w środowiskach IT. Zawodowo miłośnik rozwiązań chmurowych. Prywatnie pasjonat żeglarstwa morskiego i motoryzacji.
Agnieszka Borowiecka
Nauczyciel konsultant w Ośrodku Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie. Współautorka polskiej wersji Imagine Logo, lokalizacji podręcznika Intel Learning Series, supertrener tego projektu.
Autorka wielu publikacji dotyczących wykorzystania TIK w nauczaniu różnych przedmiotów. Uczestniczy w pracach Komisji Zadaniowych Przedmiotowych Konkursów Informatycznych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów woj. mazowieckiego.
Maciej Borowiecki
Wicedyrektor ds. edukacyjnych Ośrodka Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie. Od 30 lat związany z doskonaleniem nauczycieli w zakresie informatyki i technologii informacyjnej. Jest współautorem programów Studiów Podyplomowych Informatyki dla Nauczycieli organizowanych przez IKN, CDN, MIM UW.
Przez wiele lat prowadził zajęcia na tych studiach, głównie z przedmiotów związanych z programowaniem. Uczestniczy w pracach Komisji Zadaniowej i Komisji Wojewódzkiej Przedmiotowego Konkursu Informatycznego dla uczniów gimnazjów woj. mazowieckiego, pełnił także funkcję wiceprzewodniczącego Komitetu Głównego Olimpiady Informatycznej Gimnazjalistów. Autor serii Informatyka na czasie dla szkół ponadpodstawowych wydawnictwa Nowa Era.
Iwona Brzózka – Złotnicka
z wykształcenia polonistka, bibliotekarka i animatorka kultury. Przez 8 lat uczyła języka polskiego w szkole podstawowej w Warszawie. Ekspertka edukacyjna, trenerka, autorka materiałów edukacyjnych i popularyzatorka specjalizująca się w wykorzystaniu nowych technologii w procesie nauczania i uczenia się. Współtwórczyni i koordynatorka programów Mistrzowie Kodowania i Mistrzowie Kodowania Junior dla Samsung Electronics Polska.
Współzałożycielka i przedstawicielka Stowarzyszenia Cyfrowy Dialog (wcześniej funkcjonującego pod nazwą Stowarzyszenie Mistrzowie Kodowania), które od 2017 r. realizuje wraz z Fundacją Orange projekty w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa Działanie 3.2 (edukacja cyfrowa ze szczególnym uwzględnieniem nauki programowania skierowana do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej).
Prelegentka ogólnopolskich i międzynarodowych konferencji. Od 2017 r. członkini Komitetu Głównego Olimpiady Cyfrowej (Fundacja Nowoczesna Polska). Mastertrenerka w programie Cybernauci realizowanym przez Fundację Nowoczesna Polska. Od 2014 r. zaangażowana w organizację Tygodnia Kodowania w Polsce. Od 2017 r. współpracuje z Centrum Projektów Polska Cyfrowa w zakresie wsparcia eksperckiego dla 3. osi POPC. Jest członkinią Rady Programowej Szerokiego Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych. W 2017 i 2018 r. znalazła się ogłoszonej przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych liście 100 osób szczególnie zasłużonych w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w Polsce.
Jacek Chwirot
Członek zarządu C-TEC SOLUTIONS Sp. z o.o. Od 10 lat związany z branżą IT. Zainteresowany zawsze nowymi technologiami i ciekawostkami branżowymi. Projektował WLAN w wielu szkołach, kampusach, muzeach… W C-TEC SOLUTIONS jest odpowiedzialny za to by oferta wychodziła naprzeciw oczekiwaniom klientów. Związany z markami takimi jak: Synology, EnGenius, Ever, 8Level, Zortax, Cyberpower, Sophos, Ernitec, Linkbasic, Vcloudpoint, Planet.
Prywatnie mąż i dumny ojciec 3ki kochanych dzieci, pasjonat militariów, fortyfikacji i oczywiście sprzętu IT.
Anna Cieślarczyk
nauczyciel mianowany, egzaminator. Od sześciu lat uczy matematyki i informatyki w Szkole Podstawowej nr 58 w Poznaniu. Trenerka Stowarzyszenia Cyfrowy Dialog (wcześniej Stowarzyszenia Mistrzowie Kodowania), trenerka i mentorka w projekcie Zaprogramuj Przyszłość (lider projektu: Fundacja Orange). Pasjonatka programowania i nowych technologii w edukacji. Jest współautorką kilku innowacji pedagogicznych wprowadzających naukę programowania w szkole podstawowej. Od 2018 roku powróciła do nauczania chemii. Prowadzi w swojej szkole liczne projekty edukacyjne łączące naukę tych trzech przedmiotów. Jest współautorka programów kół zainteresowań: „Do Roboty”, „Być jak pogromcy Enigmy” czy „Matematyczno-informatyczna Przygoda 3D czyli od projektowania po gotowy model”. Łączy naukę chemii i matematyki z przyjemnością, której dostarcza jej cyfrowy świat.
prof. dr hab. Stanisław Dylak
Wybitny pedagog i pedeutolog.
Kierownik Zakładu Pedeutologii na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Autor trzech monografii: Wizualizacja w kształceniu nauczycieli, Wprowadzenie do konstruowania szkolnych programów nauczania oraz Projektowanie programów szkolnych dla szkół artystycznych. Redaktor i współredaktor siedmiu prac zbiorowych. Poza tym opublikował ponad 100 artykułów w czasopismach naukowych.
Jego zainteresowania naukowe związane są mediami, kształceniem nauczycieli, kulturą wizualną, programami nauczania. Kierował zespołem, który opracował pierwszy w Polsce program kształcenia nauczycieli przyrody dla zreformowanej szkoły podstawowej, realizowany obecnie na UAM. Prowadził kilka projektów międzynarodowych w ramach programów PHARE, trzy z nich dotyczyły edukacji przyrodniczej i kształcenia nauczycieli w tym zakresie, jeden projekt dotyczył programów szkolnych, jeden zastosowania technologii informacyjnych w kształceniu uniwersyteckich kadr administracyjnych. Poza działalnością akademicką interesuje się tworzeniem materiałów dydaktycznych. Był inicjatorem oraz współtwórcą ponad dwudziestu filmów o szkołach w Europie, z czego większość dotyczyła szkół alternatywnych. Niektóre z tych filmów były prezentowane w programie I TVP.
Dwukrotnie uczył w amerykańskim uniwersytecie UNI – University of Northern Iowa, w Stanie Iowa, USA (studia nad mediami) oraz jako visitng scholar w Uniwersytecie w Lubbock, Texas, USA. Jest członkiem Rady ds. Informatyzacji Edukacji – organu pomocniczego Ministra Edukacji Narodowej.
W trudach pracy i radościach codziennego życia towarzyszy mu żona Hanka. Ma dwóch synów, a także wnuka Piotra i wnuczkę Anię. Poza żoną i całą rodziną, zakochany w koniach.
Norbert Frańczuk
Nauczyciel przedmiotów informatycznych w Zespole Szkół Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza. Microsoft Innovative Educator Expert. Entuzjasta Minecrafta, robotyki i druku 3d. Prezes Stowarzyszenia Sapere Aude. Prywatnie żeglarz morski.
Łukasz Gierek
Iwona Grabarczyk-Mizerska
Krzysztof Grabowski
W swojej pracy zajmuje się wspieraniem organizacji w rozwoju kompetencji cyfrowych pracowników. Współpracuje z wieloma organizacjami z sektora B2B oraz EDU. W prowadzonych projektach miał okazję pracować z markami z branży nowych technologii takimi jak Apple Polska, Cortland, Cisco Meraki, LEGO, Wonder Workshop, Duckie Deck, Explain Everything, LoFi, ScottieGO.
Przez 3 lata, jako Apple Solution Expert, realizował wdrożenia sprzętu oraz oprogramowania Apple w firmach i instytucjach edukacyjnych, prowadząc szkolenia techniczne i metodyczne.
W wolnym czasie propaguje rozwiązania Apple i wykorzystania iPada w edukacji. Tworzy kursy w iTunes U oraz cyfrowe podręczniki iBooks. Jego misja to wspieranie szkół w rozwoju kompetencji cyfrowych nauczycieli i walka z wykluczeniem cyfrowym.
Jacek Hadryś
Business Development Specialist.
Intel
Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Swoją karierę zawodowa w branży IT rozpoczął w 1996 roku w JTT Computer. Z Intelem związany od 2004 roku. Początkowo odpowiedzialny za współpracę Intela z polskimi producentami oprogramowania, za koordynację działań firmy z wybranymi przedstawicielstwami światowych producentów komputerów i serwerów w Polsce. Obecnie zajmuje się upowszechnianiem wybranych rozwiązań biznesowych na rynku pc client.
Adam Jurkiewicz
haker edukacji, członek nieformalnej grupy SuperbelfrzyRP. Absolwent kursów Massachusetts Institute of Technology z języka programowania Python.
Zdobywca wyróżnienia Szerokiego Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych Polsce, trener języka programowania Python, robotyki, mechatroniki, technologii komputerowych ze szczególnym uwzględnieniem otwartych zasobów edukacyjnych oraz oprogramowania OpenSource. Programista, administrator systemów UNIX/Linux, twórca remiksu edukacyjnego FREE_Desktop – remiksu systemu operacyjnego dla wolnych ludzi, legalnego i darmowego dla wszystkich – dostępnego na stronie http://free-desktop.pl
Twórca i prowadzący portalu https://python.szkola.pl – zajmuje się tam wsparciem dla nauczycieli informatyki i oswajaniem Pythona w szkołach. Pisze scenariusze lekcji, darmowe oprogramowanie, inspiracje i kursy dla początkujących.
Twórca portalu http://robotyka.cyfrowaszkola.waw.pl – środowiska do sterowania robotami na ekranie w oparciu o projekt Open Source Reeborg – Blockly i Python.
Propagator Wolnego i Otwartego Oprogramowania, otwartej cyfrowej mapy OpenStreet Map i wszelkich „otwartych” rozwiązań. Prywatnie – miłośnik szant, stateczny mąż i ojciec, zwariowany nauczyciel młodzieży jeśli tylko ma okazję.
Najczęściej spotykany na Facebook: https://www.facebook.com/adam.jurkiewicz.superbelferRP
Ewelina Kaczałka
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu dodatkowo oligofrenopedagog i animator czasu wolnego dla dzieci. Na codzień w swojej pracy wykorzystuje nowoczesne technologie w postaci iPada, Ozobotów, Photona. Dzięki nim dzieci mogą już od najwcześniejszych lat poznawać i przyswajać techniki programowania.
Agata Kapica
Manager Programu Microsoft dla Edukacji
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na wydziale Ekonomii oraz Zarządzania.
Do zespołu polskiego oddziału Microsoft dołączyła w 2013 roku. Pełni funkcję Managera Programu Microsoft dla Edukacji, odpowiadając za programy dla nauczycieli oraz szkół, między innymi Microsoft Innovative Educator Expert, Microsoft Showcase School, Szkoła w Chmurze Microsoft.
Jacek Kawałek
Grażyna Kędzia
nauczyciel kontraktowy. Uczy matematyki i zajęć komputerowych w Szkole Podstawowej nr 58 w Poznaniu. W ramach ogólnopolskiego programu Mistrzowie Kodowania prowadzi dla uczniów zajęcia z programowania w języku Scratch i App Inventor. Bierze udział w projekcie Szkoła z Klasą 2.0 oraz uczestniczy w kursach on-line dotyczących wykorzystania nowych technologii w edukacji. Trenerka Stowarzyszenia Cyfrowy Dialog (wcześniej Stowarzyszenia Mistrzowie Kodowania), trenerka i mentorka w projekcie Zaprogramuj Przyszłość (lider projektu: Fundacja Orange). Propaguje ideę nauki kodowania wśród dzieci i młodzieży, a także prowadzi szkolenia dla nauczycieli
Grażyna Koba – Migra Sp. z o.o.
Autorka ponad 80 publikacji z dziedziny edukacji informatycznej, w tym ponad 30 podręczników do przedmiotów informatycznych nauczanych na wszystkich etapach edukacyjnych (od pierwszej klasy szkoły podstawowej do ostatniej klasy szkoły ponadgimnazjalnej i ponadpodstawowej). Od 1999 roku jej podręczniki cieszą się dużym uznaniem wśród nauczycieli i uczniów w całej Polsce. W tym roku mija właśnie 20 lat od wydania jej pierwszego podręcznika („Informatyka podstawowe tematy. Nie tylko dla gimnazjum” – podręcznika dla uczniów gimnazjum, nowopowstałej wówczas szkoły).
Z wykształcenia jest informatykiem (ukończyła Wydział Informatyki i Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej). Wiele lat pracowała w szkole jako nauczyciel informatyki. Utworzyła, jedną z pierwszych w Polsce, autorskich klas informatycznych. Jej uczniowie zajmowali wysokie miejsca w olimpiadach krajowych i międzynarodowych. Była doradcą metodycznym i konsultantem informatyki. Uczestniczyła w pracach zespołów doradczych MEN w zakresie edukacji informatycznej.
Za twórcze inicjatywy i aktywny udział w rozwoju edukacji informatycznej w Polsce otrzymała nagrodę Towarzystwa Szkół Twórczych oraz Srebrny Krzyż Zasługi przyznany przez Prezydenta RP. W 2018 roku została wyróżniona przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych i zaliczona do grona stu osób, które w wyróżniający sposób przyczyniły się do podnoszenia umiejętności cyfrowych w Polsce.
Lubi podróżować, przebywać nad morzem, tańczyć, czytać książki i malować.
Mateusz Koman
Entuzjasta nowych technologii.
Posiada wieloletnie doświadczenie przy organizowaniu i realizowaniu projektów społeczno-kulturowych. Założyciel i redaktor czasopism młodzieżowych, koordynator i autor licznych warsztatów promujących szeroko rozumianą edukację i technologię.
Obecnie, pod skrzydłami EduSense, prowadzi szkolenia i warsztaty nauczycieli z elementów programowania wykorzystując robota edukacyjnego Ozobot.
Dawid Łasiński – Pan Belfer – nauczyciel z internetów
Jestem dyplomowanym nauczycielemchemii z ponad 12 letnim stażem. Uczyłem głównie w gimnazjum, ale również w szkolepodstawowej. Teraz, po reformie, uczę w szkole branżowej, technikum i liceum.
OSIĄGNIĘCIA
– twórca postaci „Pan Belfer – nauczyciel z Internetów”, dzięki której mam szansę z wykorzystaniem mediów społecznościowych takich jak YouTube, Facebook, Instagram uczyć chemii i nie tylko. Zarażam w ten sposób uczniów pasją do nauki.
Mój kanał na YouTube ma już ponad 20 000 subskrypcji, prawie 600 000 wyświetleń i 6 mln. minut spędzonych z moimi filmami. Moje działania i zaangażowanie spowodowały że:
- należę do grupy innowacyjnych nauczycieli SuperBelfrzyRP- posiadam tytuł Microsoft Innovative Educator Expert i jestem członkiem społeczności MIEE Polska
- występowałem na najważniejszych konferencjach dlanauczycieli i dyrektorów w całej Polsce m. in.: Ispir@cje, Kongresy TIK w Edukacji, Ogólnopolskie Zloty Innowacyjnych Nauczycieli, Lepsza Edukacja, Majowe Mrozy w Warszawie
- prowadzę autorskie rady szkoleniowe i warsztatowe dla nauczycieli ze szkół w całej Polsce
- Współpracuję z firmami wspierającymi edukację np. VULCAN, wydawnictwo MAC, wydawnictwo OPERON, platformą edukacyjną NUADU
- jestem autorem artykułów dla czasopisma „TIK w Edukacji”- stworzyłem Szkolne Koło Filmowe, z którym razem z uczniami zdobyliśmy wiele nagród i wyróżnień
- założyłem Młodzieżową Telewizję Kulturalną CoolturalnaTV
- na działania filmowe z młodzieżą udało mi się pozyskaćponad 50 000 zł od lokalnych sponsorów
- jestem autorem artykułów i webinarów o różnorodnej tematyce dla „TIK w Edukacji”, Microsoftu, EDUmoc Wydawnictwa Operon, Wydawnictwo MAC itd.
Dorota Madej
Agnieszka Marciniak
Absolwentka Politechniki Gdańskiej, a dokładniej Matematyki Stosowanej. Kochała liczby tak mocno, że przez cztery lata pracowała jako nauczyciel akademicki. Potem wyruszyła na poszukiwania nowoczesnych technologii. Efekt? Dziś Agnieszka jest project managerem w Learnetic, wcześniej piastowała stanowisko redaktorki treści edukacyjnych.
Paweł Perekietka
Nauczyciel informatyki, pomysłodawca konkursu KOALA (kombinatoryka, algorytmika, logika), członek SNM, popularyzator wiedzy z informatyki i matematyki dyskretnej, autor artykułów metodycznych i programów nauczania, współautor tłumaczenia zasobów Computer Science Unplugged.
Autor serii Informatyka na czasiedla szkół ponadpodstawowych wydawnictwa Nowa Era.
dr Jan Polak
prodziekan ds kierunku informatyki oraz autor i menedżer szkoleń e-learningowych z j. angielskiego w Górnośląskiej Wyższj Szkole Handlowej w Katowicach. Od lat animator Technologii Informatycznej w edukacji. Od 2011 r. Apple Education Mentor, wcześniej Partners in Learning Manager firmy Microsoft.
Aktywny trener profesjonalnych zastosowań technologii informatycznych w biznesie. Pomysłodawca rozwiązań typu E-szkoła np. w woj.opolskim. Współautor projektu pilotażowego z MENiS dot. zdalnego nauczania dzieci Obywateli Polskich Czasowo Przebywających za Granicą.
Wiecej : https://pl.linkedin.com/in/jan-polak-89935229
prof. UAM, dr hab. Jacek Pyżalski
pedagog specjalny, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Uczestnik i koordynator ok. 60 krajowych i międzynarodowych projektów badawczych, głównie dotyczących zachowań ryzykownych młodzieży (w tym zachowań online, ze szczególnym uwzględnieniem cyberprzemocy) oraz kompetencji i warunków pracy nauczycieli. Jego zainteresowania badawcze związane są zagadnieniami: tradycyjnych i nowych zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży (np. cyberprzemoc, hazard i hazard online) .
Był reprezentantem Polski w konsorcjum międzynarodowym badaczy cyberprzemocy (COST IS801), IS1210 dotyczącego wpływu wyglądu i wizerunku online na funkcjonowanie i zdrowie młodzieży oraz COST CA16297 European Network for Problematic Usage of the Internet. Problematic use of the internet (PUI). Autor wielu publikacji, w tym pierwszej monografii na rynku polskim dotyczącej agresji elektronicznej „Agresja elektroniczna wśród dzieci i młodzieży” (GWP, Sopot 2011) oraz książki „Agresja elektroniczna i cyberbullying jako nowe ryzykowne zachowania młodzieży” (Impuls, 2012). Koordynator polskiej części badań EU Kids Online 2018.
Artur Rudnicki
Konsultant Microsoft dla Edukacji
Wicedyrektor w Zespole Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu.
Nauczyciel przedmiotów informatycznych (systemy operacyjne, sieci komputerowe) w Zespole Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu, od 2003 roku zastępca dyrektora. Jest organizatorem cyklu ogólnopolskich konferencji dla dyrektorów szkół i nauczycieli na temat: „Nowoczesne technologie IT w cyfrowej szkoły i administracji publicznej”. Od 2005 roku szkolny lider w programie Microsoft dla Edukacji, gdzie szkoła uzyskała tytuł Microsoft Showcase School (szkoła została włączona do grona najbardziej innowacyjnych szkół z całego świata). Zdobył tytuł Microsoft Innovative Expert Educator Fellow oraz Master Trainer.
Pełni rolę egzaminatora egzaminu maturalnego z informatyki oraz egzaminu w zawodzie technik informatyk. Od czterech lat jest powoływany jako przewodniczący zespołu egzaminatorów przez OKE Warszawa do prac komisji, która sprawdza praktyczny egzamin w zawodzie technik informatyk. Jest autorem komentarzy do rozwiązań publikowanych przez Centralną Komisję Egzaminacyjną w zawodzie technik informatyk.
Posiada tytuł MCP (Microsoft Certified Specialist), MOS (Microsoft Office Specialist) oraz MCE (Microsoft Certified Educator). Pracuje i rozwija serwerowe rozwiązanie dla szkół, tzw. Cloud Collection. Zainteresowania: mocna muzyka, sport (w szczególności piłka ręczna), nowe technologie.
Joanna Siedlecka
Logopeda z wykształcenia, studiowała na Uniwersytecie Gdańskim. Była terapeutą w wielu placówkach edukacyjnych i pracowała z pacjentami w różnym wieku. W wolnej chwili najchętniej gra w siatkówkę i spotyka się ze znajomymi.
Ewa Sumowska
Joanna Szczecińska
nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, informatyki, tyflopedagog i oligofrenopedagog. Pracuje w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie. Pasjonatka nowych technologii w edukacji. Autorka scenariuszy zajęć „ Koduj z Klasą” z programowania w języku Scratch 2.0 skierowanych dla nauczycieli szkół podstawowych, autorka koncepcji narzędzia dydaktycznego w postaci Maty Edukacyjnej i współautorka programu i scenariuszy zajęć w ramach programu Mistrzowie Kodowania Junior. Uczestniczka i trenerka programu Mistrzowie Kodowania. Ciągle poszukuje nowych bodźców, kocha zdobywać nowe umiejętności i podejmować nowe wyzwania. W pracy z uczniami stosuje atrakcyjne i angażujące metody pracy. Zainteresowania: muzyka, gry logiczne, turystyka. W wolnych chwilach lubi czytać książki i spacerować z psem.
Cecylia Szymańska
absolwentka socjologii Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Do zespołu polskiego oddziału Microsoft dołączyła w 2010 roku. Pełni funkcję Dyrektora ds. Edukacji, realizując politykę Microsoft w obszarze edukacji, zarówno na rynku szkolnictwa niższego, jak i wyższego. Odpowiedzialna za relacje z rządem w tym zakresie, kształtowanie strategii firmy, budowanie komunikacji. Ma doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi i lokalnymi programami edukacyjnymi (Partners in Learning, Microsoft inEducation, Shape the Future, Szkoła w Chmurze, Szkoła Nowych Technologii, platformy regionalne) koncentrującymi się na wykorzystaniu najnowszych rozwiązań IT w szeroko pojętej edukacji. Rozwija innowacyjne projekty informatyczne oraz buduje środowiska innowacyjnych nauczycieli i edukatorów. Współpracuje z instytucjami publicznymi szczebla centralnego i regionalnego oraz placówkami edukacyjnymi w zakresie wykorzystywania TIK w nauczaniu i zarządzaniu edukacją.
Wcześniej prowadziła linię biznesową edukacja w firmie Young Digital Planet S.A. gdzie współtworzyła i wprowadzała na rynek prekursorskie rozwiązania elektroniczne. Z rynkiem edukacyjnym związana ponad 15 lat.
Jacek Świątek
Z wykształcenia dziennikarz, publicysta i redaktor, absolwent Uniwersytetu Gdańskiego. Na co dzień prawa ręka marketingu w firmie Learnetic SA tworzącej technologie i rozwiązania wspierające edukację. Od początku swojej kariery zawodowej związany z nowymi mediami, technologiami i nowatorskimi rozwiązaniami stosowanymi w szkolnictwie.
Prywatnie wielki fan dobrego designu i zaskakującej estetyki, a także tematów związanych z nowoczesną urbanistyką.
Mariusz Utkowski
Aleksandra Wielgus
Magdalena Wartel
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej z 19-letnim stażem, oligofrenopedagog, terapeuta, nauczyciel dyplomowany w Szkole Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu. W pracy z maluchami z powodzeniem stosuje technologie informacyjno – komunikacyjne, uczy podstaw programowania wykorzystując robota OZOBOT, iPada oraz aplikacje edukacyjne, również w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Należy do grupy nauczycieli programu edukacyjnego „Uczymy Dzieci Programować”. Prywatnie pasjonatka jazdy na nartach, kinomanka i mól książkowy
Janusz Wierzbicki
Sylwester Zasoński
Nauczyciel języka angielskiego w Szkole Podstawowej nr 1 w Skarżysku-Kamiennej.
Ekspert w zakresie wdrażania i wykorzystania technologii w edukacji. Członek Stowarzyszenia Mistrzowie Kodowania. Członek grupy innowacyjnych nauczycieli Superbelfrzy RP. Autor kursów Operon i materiałów edukacyjnych w zakresie programowania, robotyki i TIK.
Ambasador Scientix i STEM Alliance. Microsoft Innovative Educator Expert. Autor bloga jedynkakoduje.blogspot.com.